torsdag 17 maj 2012

Tiden?

Jag känner att bloggen legat på latsidan pga. av tidsbrist.
Om det stämmer eller ej det vet jag inte.
Hur som haver så har jag haft det grymt på den sista tiden:



Jag har fått tillbaka kontakten som jag tappade med bästa Erika <3
Det känns otroligt skönt att få ha dig i mitt liv!


Trevlig bild-labb - Oh yeah!
Inlines + Filmkväll tsm med bästa Anne, otroligt roligt!
Inflyttningsfest - mysfull och trevligt sällskap och jävligt bra musik \,,/

Jag har fått sommarjobb - kan det bli bättre när det gäller Byggnadsvård?
Grym musiklabb - okej, jag har hippeti-hoppat, men vafan(!) sånt är livet.
En JÄTTEKUL dans-labb - Var otroligt trött i kroppen efteråt!



Så den senaste tiden har varit otroligt rolig, åh det blir bara bättre.
25/5 står jag på stadion, med Tim, Wilmer och många fler och ser

världens bästa OZZY, kan det bli bättre!?
Det innebär dessutom 4 dagar i staden som jag både hatar och älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar